Friday

coretan dri ana n sis:)


~ Lamunan SENJA ~


glitter-graphics.com

Hamparan LANGIT yang terurai indah ...
Menyenangkan hati hilangkan resah...
Hiasan AWAN bersenandung mesrah ...
Membawa JIWA tanpa harus gelisah.....

Sang SENJA pun tiba menyapa dan sang LANGIT menggulungkan warnanya menjadi indah, sesaat kemudian sang matahari akhirnya terbenam sambil tersenyum kepada sang KEHIDUPAN, Dengan Segelas teh hangat aku Berdiri di balik jendela, sambil menikmati keindahan awan yang terurai rapi dengan CAHAYA yang menawan....  

Aku sadar dengan KERINDUAN yang mendalam telah mambutakan aku pada pandangan yang nyata, lalu meleyapkan aku pada lamunan seorang Lelaki yang jauh disana, Wahai kau yang aku SAYANG tersenyumlah hiasi hari2mu dengan bunga CINTA yang kau tanam untukku, tak usah kau bimbang aku disini merasakan getaran rasa rindumu dan akan aku JAGA selalu perasaanmu di setiap tarikan nafasku.......

No comments:

Post a Comment